Autodesk muudab tarkvara ostmise protsessi.

Mis ei muutu?
Commuun OÜ on endiselt teie partner, kes teeb pakkumusi ja aitab valida tarkvara. Toetame teid uuele süsteemile üleminekul. Commuun OÜ omab lepingut Graiteciga, kes on Euroopa suurim Autodeski edasimüüja.

Mis muutub?
Commuunilt küsitud pakkumus tuleb Autodeskilt e-kirjaga, mille tasumine toimub Autodesk Account keskkonnas.

Millal muutub?
Euroopas muutub ostuprotsess 16. septembri 2024. Vanaviisi saab tellimusi teha 6. septembrini.


*Riigiettevõtete ja teatud toodetega ei muutu midagi.

Miks Autodesk teeb muudatusi?

Personaalne kogemus
Teie vajadustele vastava teenuse loomine.

Prognoositav hind
Sama hind sõltumata sellest, kuidas ostate.

Sujuvam protsess
Mugav iseteeninduskeskkond.

Tehke ostutehinguid aegsasti

Määrake tarnijaks Autodesk

Valige makseviis

  • Uuendage lepingud, mille lõppemistähtajani on kuni 90 päeva.
  • Tellige planeeritud uued litsentsid enne 6. septembrit.
  • Lükake uue süsteemiga tellimine enda jaoks edasi ning uuendage lepingud Commuun OÜ kaudu kolmeks aastaks.
  • Tellimuse vormistamiseks ja arvega tasumiseks võib olla vajalik Autodesk tarnijaks (vendor) määrata.
  • Küsimuste korral võta ühendust.
  • Makseinfo on krüpteeritud.
  • Krediit- ja deebetkaart
  • PayPal
  • Arve: arve alusel tasumine (miinimumsumma 935EUR)

Korduma kippuvad küsimused

Uue ostusüsteemiga algatab Commuun OÜ/Graitec Autodeski süsteemis pakkumuse ja Autodesk edastab Sulle selle e-kirjaga. Commuun on endiselt toeks enne ja pärast ostu tegemist, aga tasumine toimub otse Autodeskile.

16. septembrist 2024 käivitub uus süsteem kogu Euroopas. 6. septembrini saab veel vanaviisi tellida.

Muudatustega kaasneb kindlasti segadust. Commuun on valmis Sind toetama ja aitama, et üleminek võimalikult valutult läheks. Soovitame tutvuda Autodeski uue ostusüsteemi abileheküljega.

Alates 16.09.2024 hakkab kehtima uus Autodeski ostusüsteem. Kui Sul on vaja uuendada pärast seda kuupäeva, siis pöördu Commuun OÜ poole pakkumuse küsimiseks. Võid pikendada ka ise Autodesk Account keskkonnas.

Uue ostusüsteemi korral on kõigi tellimuste puhul aktiveeritud auto-renew. Lülita see välja, kui Sa ei soovi, et Su litsentsi automaatselt pikendatakse. Automaatne pikendamine tähendab seda, et annate Autodeskile nõusoleku automaatselt Sulle arveid saata.

Tellimuse tegemisel pange kirja ka VAT number, et arve esitataks EUs ilma käibemaksuta.

Autodesk saadab kõik pakkumused ja arved automaatselt Contract Managerile, kui ei ole teisiti määratletud.

Kuni 6. septembrini saab pikendada edasimüüja kaudu Autodeski lepinguid, mille lõpuni on veel 90 päeva ehk mis lõpevad hiljemalt 07.12.2024.

Võid uue süsteemiga harjumist enda jaoks edasi lükata ja pikendada lepinguid 3-aastaks Commmun OÜ kaudu.

Commuun OÜ jääb Sulle endiselt partneriks ja aitame Sind Autodeskiga seonduvate küsimuste korra. Autodeskile lähevad otse maksed aga partner Commuun jääb, kes aitab valida tarkvara ja koostab pakkumusi jne.


Loe Autodeski lehel korduma kippuvaid küsimusi.