Autodeski tarkvara uus ostuprotsess eraklientidele* alates 16.09.2024
* Riigiasutused ja -ettevõtted ostavad ka edaspidi riigihanke lepingutega

Mis ei muutu?
Commuun OÜ on endiselt teie partner, aitame teid tarkvara valikul ja litsentsilepingute haldusel. Toetame teid uuele süsteemile üleminekul. Commuun OÜ omab agendilepingut Graiteciga, kes on Platinum staatusega Euroopa suurim Autodeski edasimüüja.
Mis muutub?
Commuunilt küsitud pakkumus tuleb Autodeskilt e-kirjaga, mille heakskiitmisel toimub tasumine Autodesk Account keskkonnas.
Pakkumuse küsimiseks saate teha päringu meie kodulehe vahendusel või võttes ühedust meie kontaktidel (epost, telefoin, whatsupp).
Miks Autodesk muutis müügiprotsessi?
Personaalne kogemus
Teie vajadustele vastava teenuse loomine.

Prognoositav hind
Sama hind sõltumata sellest, kuidas ostate.
Sujuvam prtotsess
Mugav iseteenisnduskeskkond.
Lühiülevaade
Autodeski uuest kliendikogemusest
Mida peaksin tegema?
Hoidke litsentsilepingud ajakohased
SEE JUTT POLE SIIN ENAM ASJAKOHANE; KAS KIRJUTADA MIDAGI MUUD?
- Uuendage lepingud, mille lõppemistähtajani on kuni 90 päeva.
- Tellige planeeritud uued litsentsid enne 6. septembrit.
- Lükake uue süsteemiga tellimine enda jaoks edasi ning uuendage lepingud Commuun OÜ kaudu kolmeks aastaks.
Määrake tarnija
Sama hind sõltumata sellest, kuidas ostate.
- Tellimuse vormistamiseks ja arvega tasumiseks võib olla vajalik Autodesk tarnijaks (vendor) määrata.
- Küsimuste korral võta ühendust.
Valige makseviis
Autodeski iseteeninduskeskkonnas määrake endale sobiv makseviis (NB! makseinfo on krüpteeritud):
- Krediit- või deebetkaart
- PayPal
- Arve: arve alusel tasumine
Korduma kippuvad küsimused NB KAS ON ASJAKOHASED?
Mis muutub?
Uue ostusüsteemiga algatab Commuun OÜ/Graitec Autodeski süsteemis pakkumuse ja Autodesk edastab Sulle selle e-kirjaga. Commuun on endiselt toeks enne ja pärast ostu tegemist, aga tasumine toimub otse Autodeskile.
Kes mind aitab?
Muudatustega kaasneb kindlasti segadust. Commuun on valmis Sind toetama ja aitama, et üleminek võimalikult valutult läheks. Soovitame tutvuda Autodeski uue ostusüsteemi abileheküljega.
Mida ma pean tegema oma järgmise pikendamist vajava lepinguga?
Alates 16.09.2024 hakkab kehtima uus Autodeski ostusüsteem. Kui Sul on vaja uuendada pärast seda kuupäeva, siis pöördu Commuun OÜ poole pakkumuse küsimiseks. Võid pikendada ka ise Autodesk Account keskkonnas.
Uue ostusüsteemi korral on kõigi tellimuste puhul aktiveeritud auto-renew. Lülita see välja, kui Sa ei soovi, et Su litsentsi automaatselt pikendatakse. Automaatne pikendamine tähendab seda, et annate Autodeskile nõusoleku automaatselt Sulle arveid saata.
Tellimuse tegemisel pange kirja ka VAT number, et arve esitataks EUs ilma käibemaksuta.
Autodesk saadab kõik pakkumused ja arved automaatselt Contract Managerile, kui ei ole teisiti määratletud.
Kuni 6. septembrini saab pikendada edasimüüja kaudu Autodeski lepinguid, mille lõpuni on veel 90 päeva ehk mis lõpevad hiljemalt 07.12.2024.
Võid uue süsteemiga harjumist enda jaoks edasi lükata ja pikendada lepinguid 3-aastaks Commmun OÜ kaudu.
Kas partnerlus Commuuniga muutub?
Commuun OÜ jääb Sulle endiselt partneriks ja aitame Sind Autodeskiga seonduvate küsimuste korra. Autodeskile lähevad otse maksed aga partner Commuun jääb, kes aitab valida tarkvara ja koostab pakkumusi jne
Kas partnerlus Commuuniga muutub?
Commuun OÜ jääb Sulle endiselt partneriks ja aitame Sind Autodeskiga seonduvate küsimuste korra. Autodeskile lähevad otse maksed aga partner Commuun jääb, kes aitab valida tarkvara ja koostab pakkumusi jne.