Täienduskoolituse õppekavade kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
Täiendkoolituse õppekavad on vastavuses täienduskoolituse õppekorralduse alustes sätestatuga.
Täienduskoolitusasutus koostöös koolitajaga valmistab ette koolituse õppekava, valib sobivaimad õppemeetodid. Koolituse osalejatelt saadud tagasiside põhjal tehakse vajalikke muudatusi õppekavas.
Täienduskoolituse õppekavasid täiendatakse ja uuendatakse regulaarselt vastavalt vajadusele.
Täienduskoolituse koolitajate kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
Täienduskoolituse õppekavas on esitatud koolitaja kvalifikatsioon. Commuun OÜ valib koolitajateks oma eriala spetsialiste Eestist ja mujalt. Kõikidel koolitajatel on erialane haridus ja tarkvara kasutamise kogemus.
Koolitajaks võib olla ka isik, kellel on kõrgharidus mõnel muul alal või kellel on arvestatav pädevus ja kogemus käsitletavas valdkonnas.
Autodesk tarkvara koolitusi viivad läbi Autodesk Certified Professional/ Instructor tasemel sertifitseeritud koolitusinstruktorid või vastava tasemega Eesti parimad koolitajad.
Koolitajate töö kvaliteeti hinnatakse koolitusel osalejate suulise ja kirjaliku tagasiside põhjal. Vajadusel tehakse koolitajatele ettepanekuid kvaliteedi tõstmiseks.
Täienduskoolituse õppekeskkonna kvaliteedi tagamise tingimused ja kord
Koolitused viiakse läbi õppeklassides, mis on valitud vastavalt koolituse eripärale.
Koolitusruumid on tehniliselt hästi varustatud projektori, koolitusarvutite, hiirte ja muu vajaminevaga. Ruum on piisavalt avar ja hästi õhutatud. Ruumides on avalik wifi.
Täienduskoolitusasutus kontrollib koolituseks kasutatavate õpperuumide sobivust (valgustus, temperatuur, toolide/laudade paiknemine jm) ja tagab vajalike vahendite olemasolu.
Õppekeskkonna kvaliteeti tõstavad väikesed koolitusgrupid.
Täienduskoolituse kohta tagasiside kogumise kord
Esmane tagasiside kogumine osalejatelt toimub koolituse vältel ja pauside ajal suulise vestluse käigus.
Koolituse lõpus täidavad koolitusest osavõtjad tagasiside ankeedi.
Koolitatavatelt küsitakse tagasisidet koolituse sisu, koolitaja, õppevahendite, koolituse korralduse ja toimumiskoha kohta.
Koolituse kohta saadud tagasisidet analüüsitakse ja vajalikke muudatusi tehakse nii koolituste sisulise (õppekava) kui ka korraldusliku poole parendamiseks, et õppe protsessi tõhustada.